Nowa sala obsługi mieszkańców

Region, Wiadomości, 11.04.2022 12:17, fot. Paweł Sowa/Wydział Prasowy UMBB
Modernizacja sali kosztowała około 700.000 złotych.
Nowa sala obsługi mieszkańców

Punktualnie o godzinie 7.30 11 kwietnia pierwsi interesanci skorzystali ze zmodernizowanej sali obsługi w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. To głównie osoby, które przyszły wyrobić nowy dowód osobisty. Do tej pory obsługa idzie bardzo sprawnie, a do tego w komfortowych i estetycznych warunkach. Modernizacja sali pozwoliła też na wprowadzenie dużych udogodnień dla osób niepełnosprawnych.

Sala obsługi w budynku Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 6 na pierwszym piętrze to miejsce, gdzie mieszkańcy mogą załatwić sprawy z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności, m.in. zameldowania, wymeldowania oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Modernizacja sali kosztowała około 700.000 złotych.


źrodlo: UM Bielsko-Biała, fot. Paweł Sowa/Wydział Prasowy UMBB

Zobacz także

Napisz komentarz

Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane. Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu, usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na: [email protected]

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Brak komentarzy