Konsultacje obejmują całe miasto. Do udziału w nich uprawnieni są mieszkańcy miasta, właściciele nieruchomości (w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) położonych na terenie miasta, zarządcy wspólnot mieszkaniowych, zarządy spółdzielni mieszkaniowych oraz organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące na terenie Bielska-Białej działalność statutową w zakresie obejmującym przedmiot konsultacji.
Konsultacje polegają na kierowaniu przez uprawnione podmioty opinii i uwag w formie pisemnej lub elektronicznej. Opinie i uwagi w ramach konsultacji można zgłaszać poprzez formularz interaktywny zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w zakładce dedykowanej konsultacjom społecznym, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie w Wydziale Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 5, pokój nr 404.
Konsultacje rozpoczęły się 5 czerwca i potrwają do 19 czerwca 2024 roku.
Jednostką wyznaczoną do udzielania wyjaśnień w związku z przedmiotem konsultacji jest Wydział Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
Projekt uchwały:
[OBRAZ3]
źródło: UM Bielsko-Biała
Brak komentarzy