Bielscy policjanci wciąż otrzymują sygnały o próbach oszustw metodą na „wnuczka”, „policjanta”lub „pracownika banku”.
1 lutego do seniora mieszkającego na terenie Bielska-Białej zadzwoniła osoba podszywająca się za pracownika banku. Poinformowała w rozmowie, że doszło do naruszenia bezpieczeństwa na rachunku bankowym i w celu zabezpieczenia będących na nim środków konto musi zostać zablokowane, a środki przekierowane na nowe konto. 69-letni senior przekazał kody, które umożliwiły oszustom przekierowanie znajdujących się tam środków pieniężnych.
Po dokonaniu „transakcji” bielszczanin otrzymał wiadomość z prawidłowego systemu bankowego o tym, że karta i konto zostało zablokowane z uwagi na podejrzenie oszustwa. Dopiero wówczas kontaktując się z pracownikiem swojego banku uświadomił sobie, że stracił wszystkie swoje oszczędności.
źródło: KMP Bielsko-Biała
Redakcja mamNewsa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy Internautów. Prosimy
o kulturalną dyskusję i przestrzeganie regulaminu portalu. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu. Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu,
usterki, uwagi, zgłoszenia błędów prosimy kierować na:
[email protected]
Brak komentarzy